Curs achiziții publice
creat de Diana Spinciu
25
lecții Video
11h
Conținut valoros
∞
Acces pentru totdeauna
✮
Certificat de participare
Ce vei învăța?
Acest curs își propune să trateze într-un mod cât mai complet domeniul vast al achizițiilor publice, adresându-se deopotrivă începătorilor în domeniul achizițiilor publice cât și profesioniștilor. Formatul cursului este unul facil care permite acces în orice moment la informația prezentată.
Cursul urmărește pas cu pas, etapă cu etapă întregul proces al achizițiilor publice, privit atât din perspectiva celor ce sunt chemați să gestioneze acest proces, cât și din perspectiva celor interesați să vândă prin procesul achizițiilor publice.
Din cursul Expert achiziții publice vei învăța, pas cu pas, următoarele:
Cuprins curs Expert achiziții publice
Cursul Expert achiziții publice este compus din lecții video care pot fi urmărite imediat ce efectuezi înscrierea. Fiecare lecție conține informații importante, sfaturi practice, noțiuni teoretice, exemple și recomandări pe care să le urmezi.
Înainte de a te decide să te înscrii vezi mai jos exact structura cursului.
Course Content
Certificare Curs Expert achiziții publice
După finalizarea cu succes a cursului și a testului grilă online, vei primi un certificat în formă digitală conform cu mostra de mai jos.
Nu se achită nicio taxă suplimentară pentru susținerea certificării, este inclusă în prețul cursului. Pentru obținerea acestui certificat, se susține un test grilă (online) la sfârșitul cursului.
Această certificare este, în primul rând, un simbol al faptului că ai finalizat cu succes acest curs sau poate, dacă ești interesat de o carieră în domeniu, ar putea să-ți fie utilă.
Pentru cine este acest curs online?
Cursul e conceput astfel încât să acopere atât așteptările începătorilor cât și ale celor ce au acumulat deja experiență în domeniul achizițiilor publice.
Acest curs este pentru:
MANAGERI
JURIȘTI
ECONOMIȘTI
PROFESIONIȘTI DIN ORICE DOMENII
TEHNICIENI IMPLICAȚI ÎN OFERTARE
DIRECTORI DE VÂNZĂRI
Diana Spinciu
Trainer Curs Expert Achiziții Publice
Diana Spinciu, înainte de a fi un trainer este un practician în achiziții publice.
Diana oferă consultanță în achiziții publice de peste 10 ani atât autorităților contractante, cât și ofertanților, participând activ, alături de clienții săi, fie la organizarea și derularea procedurilor de achiziții publice, fie la elaborarea ofertelor.
În calitate de consultant, Diana a participat și la organizarea de proceduri de achiziție publică finanțate din fonduri europene din mai multe axe prioritare, atât pentru operatori privați (domeniul mediului), cât și pentru autorități contractante, domeniul îmbunătățirii calității vieții (alimentare cu apa și stații de epurare) sau în domeniul resurselor umane.
Descriere curs Expert Achiziții Publice
Cursul online de Expert achiziții publice îți oferă cunoștințele și instrumentele necesare pentru a naviga cu succes în lumea achizițiilor publice, deschizând noi oportunități pentru tine și organizația ta.
Astfel vei parcurge pas cu pas întregul proces al achizițiilor publice, din perspectiva celor care gestionează procesul dar și a celor interesați să vândă.
Curs Online Expert achiziții publice
informații principale curs online:
Răspunsuri la întrebările frecvente
legate de cursurile online disponibile în platforma Inspire Edu
Cât timp am acces la curs?
Dacă te înscrii acum la acest Masterclass, vei avea acces pentru totdeauna. Plătind o singură dată o singură taxă, poți să vezi acest Masterclass ori de câte ori dorești, oricând și de oriunde din lume de pe laptop, telefon sau tabletă.
Cum plătesc?
Plata se face online cu cardul şi ai acces imediat la întregul curs online. În situația în care nu ai bani disponibili pe card, în momentul înscrierii, alege opțiunea transfer bancar și vei primi apoi pe e-mail toate detaliile necesare pentru a putea face plata prin depunere la bancă, prin transfer online sau prin ordin de plată.
Există garanție?
Îți oferim încrederea de a avea acces la întregul Masterclass cu mențiunea că, în termen de 30 de zile, indiferent de motiv, dacă nu ești mulțumit, primești înapoi banii achitați.
Cum se face înscrierea?
Apeși butonul de înscriere, apoi completezi cu datele tale. Imediat ce plata este confirmată ai acces la curs.
Cum am acces la curs?
În momentul înscrierii la curs se crează un cont, iar în viitor vei avea acces pe bază de user și parolă.
Când am acces la curs?
La tot cursul ai acces acum, imediat ce finalizezi înscrierea şi plata. Ești redirecționat automat în contul tău. În cazul în care faci plata prin transfer bancar, accesul va fi oferit în momentul în care banii ajung în contul nostru.
Când începe cursul?
Având în vedere că nu este un curs în sală, ci un curs online înregistrat, nu ai nicio condiționare legată de timp. Odată ce te-ai înscris, înregistrările sunt disponibile imediat, îl urmezi când dorești, în ritmul în care consideri că îți este de folos. Masterclass-ul poate fi accesat de oriunde din lume atât timp cât ai acces la internet
Acesta este un curs online Live sau Înregistrat?
Acesta este un curs online înregistrat deja la care ai acces imediat ce se face înscrierea și plata.
Am acces de pe telefon?
Dacă ai conexiune la internet, poți urma programul de pe orice dispozitiv (PC, laptop, tabletă, telefon). Videourile sunt optimizate și pentru mobil, astfel că, dacă ai o conexiune la internet cel puțin rezonabilă, nu ar trebui să întâmpini nicio dificultate.
Videourile pot fi descărcate din cont?
Videourile din cont nu pot fi descărcate. Orice încercare de piratare atrage de la sine restricționarea accesului la cont și sancționarea conform legislației în vigoare.
Câte persoane pot avea acces?
Indiferent dacă acest curs este achiziționat pe persoană fizică sau pe persoană juridică, accesul se poate face pe bază de user și parolă, iar accesul este garantat și destinat unei singure persoane. Transmiterea userului și a parolei către alte persoane încalcă drepturile de proprietate intelectuală.
Cum fac dacă doresc factura pe persoană juridică?
În momentul înscrierii ai posibilitatea să alegi cum dorești să fie emisă factura : persoană fizică sau juridică. DAcă dorești emiterea facturii fiscale pe persoană juridică (SRL, PFA, PFI, ONG, Instituție publică) alegi opțiunea persoană jurdică.
Primesc factură fiscală?
În termen de maximum 15 zile de la data plății, primești pe e-mail factura fiscală. O vei regăsi şi în contul tău pentru descărcare. Dacă dorești înscrierea pe persoană juridică, este important să alegi, la înscriere, opţiunea de persoană juridică, iar plata să fie făcută cu cardul pe persoană juridică, și nu cu cel personal. În momentul înscrierii, să alegi persoană juridică și să introduci datele de facturare.
Întrebări
Dacă ai o întrebare la care nu ai găsit răspuns te rugăm să ne scri la adresa inspire@traininguri.ro
Curs Achiziții Publice
Curs Expert achiziții publice – Acest curs te va ghida prin complexitatea proceselor, transformând experiența achizițiilor publice într-o oportunitate de excelență profesională.